Jag och mina (pp)pinglor

Jag är inte en person som brukar få hemlängtan utan jag längtar ofta bort. Om det bara är för en dag jag får befinna mig i en annan stad kan jag vara nöjd, bara jag får röra på mig. Se nya platser.
 
Hemlängtan har jag inte riktigt, jag skulle inte vilja återgå till vardagen där hemma än. Men herregud vilken saknad jag hade av mina vänner idag. Varenda en. 
 
På bilden ovan är jag väldigt lycklig. Mina bästa vänner och jag under studenten. Dagen vi var som mest odödliga. Saknaden av er är jättestor, tusen kramar från andra sidan jorden till er! Och till några till som inte är med på bilden pågrund av följande anledningar; annan årsgång, klass eller för att champangen skulle skålas.
 
Tänker inte dra någon lång kärleksförklaring åt er utan täkter helt enkelt bara säga att jag älskar er. 
 
1 mallan:

skriven

<3

Svar: <3
Sofia Lidman

2 Sandyy:

skriven

SAKNAR DIG ONÖDIGT MYCKET

Svar: <3
Sofia Lidman

Kommentera här: