Månaderna framöver

 
 
 
På fredag reser jag till Los Angeles. GUD VAD JAG LÄNGTAR. Annars så bokades en resa till Miami igår, jag och Lioba satt en mindre evighet och försökte boka men resorna vi klickade in på var redan "fullbokade"? Tillsist lyckades vi i alla fall få tag i två flygplansstolar haha! Vi reser den fjärde april och kommer hem den tolfte, Liobas värdfamiljs faster (oj, vad långt det blev) erbjöd sig att låna ut gästrummet till oss några nätter. Nackdelen var att hon bodde en timma från Miami Beach så vi ska nog ta in på ett hotell eller liknande 2-3 dagar för lite strandhäng haha.
Till Kanada ska jag också! I maj blir det en weekend till grannlandet för shopping och annat roligt man kan tänka sig hitta på!
Sedan i slutet av juni kommer jag resa till New York en vecka för att träffa familjen. Endast 100 dagar kvar!
 
Åh vad jag längtar till allt!

Kommentera här: