Ombyggnationer

Idag bestämde sig hela staden för att det var dags för vägarbeten. Sandra, en Au Pair från Sverige, skulle hämta mig kring elva. Sedan skulle vi in till Bellevue för lite shopping, mat och flams. Från henne till mig är det ungefär 15min om ens knappt det - idag tog det en timma. Dessutom var det inte bara i Seattle de byggde om utan även i Bellevue. 
Vi vandrade runt lite i butikerna innan vi hamnade på Cheesecake Factory där vi delade på en nachos tallrik, kan även vara bra att påpeka att detta är en "appetizer" för en person.
På Macy's rea-avdelning fick vi för oss att prova balklänningar. Tycker mina sockar är extra charmiga på denna bild.
 
Dagen avslutades sedan hos Märta där jag fick agera häst åt hennes fyra åring. När hon, bokstavligt talat, hoppat i säng började vi slö-titta på filmen "Two Night Stand" som var förvånandsvärt bra.
 
P.S
Igår såg jag och Sandra Kingsman, hon för första gången och jag fick se slutet på den. 

Kommentera här: