Snoqualmie Falls

Startade dagen med en löprunda tillsammans med Colette och jag ljuger inte när jag säger att det är hunden som "sölar ner mig". Hon ska ju stanna och lukta på varenda liten kotte.
Efter löprundan blev det frukost, lite plugg ( - snart klar!) och sedan åkte jag till Lioba. Vi har varit vid Snoqualmie Falls. Det var "litet" men vackert. Lioba hade med sig sin Selfie-stick och när vi stod där och försökte få med oss båda på bild, samt vattenfallet såklart, döck en trevlig liten tant upp som började fråga oss om hur "de där pinnarna egentligen fungerar". Tanten påminde faktiskt lite om min farmor när jag tänker efter haha!
 
Sedan for vi till några outlets och slutligen hem till Lioba där vi började planera vår semester under Spring Break. Jag tänker inte avslöja slutdestinationen på vår resa för den är nämligen inte helt bestämd. Förhoppningsvis är allt bokat och klart till veckan, lovar er en uppdatering så fort det är gjort!

Kommentera här: